Celebrity Cruises is introducing “Nothing Comes Close,” the company’s new brand positioning and brand identity, set to launch globally on April 8. “Nothing Comes Close” will be the focus of the cruise line’s brand positioning from media and advertising, to travel advisors and onboard. “Our guests tell us that Celebrity vacations are unparalleled. From the...
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Quer embarcar? Vamos ajudar. Leia os posts (inclusive os mais antigos). Tudo foi escrito baseado em experiências reais, para lhe ajudar a entender como é a Vida a Bordo. Deixe suas sugestões nos comentários.
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TS Helene Already Impacting Schedules for Thousands of Cruise Passengers
Officially the storm isn’t even a hurricane yet, but it is already impacting cruises and more impacts could come very soon. Tropical Storm H...

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Olá queridos visitantes!!! Peço que me perdoem pela falta de notícias, mas como estavamos no meio do crossing, a conexão com a internet está...
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VAGAS ABERTAS – TEMPORADA PULLMANTUR 2012/2013 tags: Oportunidades , Pullmantur , Pullmantur Cruzeiros Brasil , Temporada 2012/2...
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Meu PIN de Buffet Steward na Princess Para você que tem interesse em trabalhar em NAVIOS DE CRUZEIROS e está pensando na possibilidade d...
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